Ryhmäliikunta

In liikuntakeskus tarjoaa virkistäviä liikuntahetkiä ammattitaitoisten ohjaajien parissa. Monipuoliset ryhmäliikuntatuntimme sopivat kaikille. Tuntivalikoimamme koostuu In liikuntakeskuksen omista tunneista ja Les Mills -tunneista.

Voit aloittaa ja kokeilla uutta tuntityyppiä milloin vain – tunnit eivät ole kurssimuotoisia, ellei toisin ole mainittu.

 

Muistathan tulla ryhmäliikuntatunnille ajoissa. Alkulämmittely on tärkeää ja myöhässä tunneille ei turvallisuuden eikä yhteisen viihtyvyyden vuoksi pääse. Muista puhtaat sisätossut, juomapullo ja pikkupyyhe. Muista myös, että loppuvenyttely on oleellinen osa harjoittelua ja kruunaa liikuntahetkesi.

 

PERUUTUSEHDOT:

kolmesta (3) peruuttamattomasta ryhmäliikuntatunnista menettää internet-varausoikeuden. Varausoikeuden saa takaisin In liikuntakeskuksen vastaanotosta. Ryhmäliikuntatunti tulee peruuttaa kaksi (2) tuntia ennen tunnin alkua.

 

Tuntisisällöt

 

BABYBIC

Äidin lihaskuntotunti, jossa mukana 3-12 kk vanha lapsi. Tunnilla tehdään lihaskuntoharjoitteita käyttäen vastuksena eri välineitä ja oman lapsen painoa.

 

BODYATTACK®

Energinen aerobic -tunti helpoin liikkein vauhdikkaan musiikin tahtiin. Liikkeille annetaan myös kevyempi vaihtoehto. Sopii erinomaisesti energisestä liikunnasta ja vauhdista pitäville!

 

BODYBALANCE®

Joogaan, taijiin ja pilatekseen pohjautuva tunti, joka yhdistää kehon ja mielen. Tunti sisältää tasapainoa, liikkuvuutta ja lihaskuntoa kehittäviä liikkeitä sekä loppurentoutuksen.

 

BODYCOMBAT®

Vauhdikkaaseen musiikkiin yhdistetään liikkeitä eri itsepuolustuslajeista kuten karate, tai-chi ja boxing. Bodycombat on helppo mutta haastava tunti, jossa pysytään liikkeessä koko tunnin ajan. Lopussa pieni lihaskunto-osio.

 

BODYJAM®

Hauska kardiotreeni, jossa pääset vapauttamaan sisäisen tanssijasi. Tunnilla pääset jamittelemaan uusimpien hittien parissa. Tunnilla pidetään hauskaa hien virratessa ja kaloreiden palaessa. Tällä 55-minuutin mittaisella treenillä ohjajaat opettavat sinua liikkumaan asenteella. Ota kaverisi mukaan ja valtaa tanssilattia.

 

BODYPUMP®

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

BODYSTEP®

60 minuutin mittainen tehotunti, jossa treenataan sekä aerobista kuntoa, että tehdään lihaskuntoliikkeitä. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan välillä nostaa tai laskea. BODYSTEP®-tunti koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista liikkeistä, joita tehdään mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Lopputuloksena on todellinen tehotreeni! Tunnin jälkeen lähdet salista hikisenä Hauskan ja tehokkaan treenin tuoma hymy pysyy huulillasi vielä pukuhuoneessakin.

 

BODYVIVE®

45 minuutin tunti, joka koostuu sykettä nostattavasta aerobisesta osuudesta, toiminnallisesta lihaskunto-osuudesta ja keskivartaloa vahvistavasta core -alueen treenistä. Tunti sopii sekä uusille että jo kokeneemmille treenaajille. Tunnilla tehtävät harjoitteet ovat helppoja ja tehokkaita - liikkeiden tehotasoa voidaan varioida tarpeen mukaan esim. raskaana oleville.

 

 

CIRCUIT

Tunti on tehokas lihaskuntotunti, jossa käytetään välineinä mm. käsipainoja, kahvakuulia, lautoja jne. Circuit-tunnilla kierretään liikepisteestä toiseen, yhdistellen lihaskunto- ja sykkeenkohotusharjoittelua.

 

CXWORX®

Les Millsin 30 minuutin keskivartalon hallinta -ja lihaskuntotunti. Selkä- ja vatsaliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm. pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa sekä parannetaan selän toimintakykyä ja vartalon liikkuvuutta ja tasapainoa.

 

FOAM ROLLER

Tunnilla avataan lihaskalvoja ja palautellaan kehoa rasituksesta foamrollereiden ja pienten hierontapallojen avulla. Säännöllinen rullailu auttaa palautumiseen, liikelaajuuksien ylläpitoon ja lihasten aineenvaihduntaan parantavasti. Tunnilta saat hyviä ja turvallisia vinkkejä kotirulaillailuun.

 

GRIT® STRENGTH

On lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT™

STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti.

 

JOOGA 1

Tunti sisältää joogamaisia kehoa avaavia ja palauttavia venytyksiä. Tunti sopii kaikille jotka haluavat lisätä liikkuvuutta ja rentoutta kehossa.

 

JOOGA 2

Tunti sopii jo joogaa aikaisemmin harrastaneille. Jooga 2 on tasapainoa, voimaa, kestävyyttä ja joustavuutta kehittävä tunti. Musiikkia käytetään rytmittämään harjoitusta virtaaviksi sarjoiksi. Tunti päätetään rentoutukseen.

 

KAHVAKUULA

Vauhdikas kahvakuulaharjoittelu on tehokas tapa hankkia voimaa ja kestävyyttä! Harjoittelu on hauskaa ja se sopii kaikenkuntoisille! Tekniikoita harjoitellaan tarkasti ja ohjaaja korjaa suorituksia. Perustunnilla keskitytään perustekniikoihin ja se sopii hyvin myös lajia aloitteleville.

 

KEHONHUOLTO

Kehoa kokonaisvaltaisesti vahvistava ja rentouttava tunti, jolla työstetään ryhtiä, liikeratoja, lihasvoimaa ja -venyvyyttä hengityksen ja rentoutuksen tärkeys huomioiden. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihasvoimaosiosta, venyttelyosiosta sekä mahdollisesta loppurentoutuksesta. Tunnin tempo on rauhallinen, mutta tehokas.

 

NISKA-SELKÄ

Niska-Selkä -tunnilla keskitytään niska- ja hartiaseudun lihasten vahvistamiseen sekä rentouden ja selän liikkuvuuden lisäämiseen. Tunti on tasoltaan kevyt ja sopii kaikille.

 

PILATES 1

Pilates 1 -tunti sopii kaikille. hengitystä ja opitaan liikkumaan fysiologisesti oikein. Sopii kaikille ikään ja kokemukseen katsomatta. Harjoittelu lisää hyvää ryhtiä ja antaa voimaa päivään.

 

PILATES 2

Klassiseen Pilatekseen perustuva kehonhallintatunti. Tunnilla vahvistetaan erityisesti keskivartalon syviä lihaksia, syvennetään hengitystä ja opitaan liikkumaan fysiologisesti oikein. Pilates-harjoittelu tuo hyvän ryhdin, kehittää kinesteettistä aistia ja koordinaatiota. Sopii kaikille ikään ja kokemukseen katsomatta.

 

RVP

Reisi-vatsa-pakara -tunti keskittyy lyhyen lämmittelyn jälkeen lihaskuntoharjoituksiin, joilla vahvistetaan ja kiinteytetään kehoa. Tehokas muokkaustunti, jolla todellakin alakroppa saa kyytiä! Sopii myös vasta-alkajille.

 

SENIORI KEHONHUOLTO

Tunti on suunnattu seniori-ikäisille. Tunnilla käydään läpi kehoa avaavia ja palauttavia liikkeitä. Tarkoitus on lisätä luonnollista liikkuvuutta ja vetreyttää vartalon kireyksiä. Tunti alkaa 10 minuutin lämmittelyosuudella, jonka jälkeen jatkuu avaavilla ja liikkuvuutta lisäävillä harjoituksilla 20 minuutin ajan. 15 minuuttia tunnin lopusta kuluu venytyksen ja rentoutuksen parissa.

 

SYVÄVENYTTELY

Syvävenyttely on monipuolinen venyttelytunti, joka sopii kaikille. Tunnilla tehtävien pitkäkestoisten venytysten kautta saadaan avattua kehon kireimmät kohdat. Syvävenyttelyn kautta sekä voima että notkeus lisääntyy.

 

WILLABODY

Tunnin sisältö koostuu reippaasta, aerobic-tyylisestä alkulämmittelystä (n. 20 min), lihaskunto-osuudesta ja loppuvenyttelystä. Liikkeitä voidaan tehostaa eri välineillä esim. käsipainoilla, jättipalloilla tai Casall U-Shapella. Tehokas perusjumppa.

 

ZUMBA®

Helppoja ja tehokkaita tanssiaskelia, mahtavaa meininkiä ja hikipisaroita! Saman tunnin aikana pääset tanssimaan vaikkapa salsaa, reggaetonia, afroa, flamencoa ja hip hoppia. Tanssityylit ja musiikki puolestaan vaihtelevat latino- ja afrorytmeistä kansainvälisiin hitteihin. Tämä tunti ei jätä kylmäksi ketään.

 

 

Vastaanotto on avoinna:

ma-to 10-20, pe 10-18.30, la 9.30-13

 

Lapsiparkki

ma-to 16-20.15, pe 17.30-19.30

 

Kuntosali omalla kortilla 24/7

 

Seuraa meitä

facebookissa!